top of page

FOLLOW ME:

同YINGYING踩單車 哈哈

話說因為瑩瑩考試成績叻叻 所以成為表姐既我就應承佢帶佢去玩

佢就要求我陪佢踩單車 哈哈

咁今日晏就食完LUNCH就出去啦 前幾日先大暑黎

都仲係好熱好曬

熱到嘔 有一刻心諗

早知唔一口應承佢今日黎踩單車

熱死人無命賠呀大佬  

不過佢都好好叻呀 佢第咁大個女第2次淨單車就跟到我一齊由大埔踩到出沙田

( 雖然佢踩到死死氣咁 HAHHAA)

佢呀

為咗慶祝自己咁叻呀 回程個時一野飛剷入咗草叢 我想救佢都反應唔切

笑死我啦 哈哈哈哈


  • Facebook App Icon
  • Twitter App Icon
  • Instagram App Icon

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

尚無標記。
bottom of page