top of page

FOLLOW ME:

PK曱甴!

一朝早就嚇餐死 唉 痴線架 話說本身我就訓緊教 訓訓下醒我feel到有野係我腳到爬緊 我都知賴野架啦(我無著褲&個時仲溫溫鄧鄧未醒得哂) 點知我一望 係 一 隻 曱 甴! 曱 甴呀! 係曱甴呀!

我已經即刻爭扎想整走佢 發哂顛由房跑出廚房 點知去到廚房佢係係我後腦跌落黎 係咪痴lan線架? 嚇到我pk喊左勁耐都收唔到聲因為我真係好驚 有無人明白個種感受? 我一回想起佢係得我個後腦比我掃出黎 姐係佢係一直由我隻腳爬到上我個頭個下 我就覺得 好辛苦好核突 我而家望住個條屍 係咁鬧佢 但都無辦法彌補到我比佢嚇到三魂唔見七魄嘅傷害 我呢世女 最驚嘅就係曱甴 真係 好驚 點解你要咁對我 我真係 會有陰影。。。。。。。。。。。。。。。


  • Facebook App Icon
  • Twitter App Icon
  • Instagram App Icon

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

尚無標記。
bottom of page